Veel Gestelde Vragen

Kan ik na het plaatsen van een bestelling deze nog aanpassen of annuleren?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling in het systeem te wijzigen. Wel kan je een e-mail sturen naar info@lovt-amsterdam.com. Wanneer de bestelling nog niet in behandeling is genomen kunnen wij jouw bestelling nog handmatig aanpassen. Wanneer de bestelling al in behandeling is genomen of is verzonden kunnen wij deze niet meer aanpassen of annuleren.

Wat zijn de betaalmethoden bij Lovt Amsterdam?

Ideal, Klarna achteraf, Creditcard

Ik wil mijn bestelling of een deel van mijn bestelling retourneren. Hoe doe ik dat?

Het kan gebeuren dat een product niet naar jouw verwachting is en dat je het graag retour wilt sturen. Dat is geen probleem, stuur hiervoor altijd eerst een e-mail naar info@lovt-amsterdam.com om jouw retour aan te melden. Vermeld hierin: het ordernummer en het product dat je retour wilt sturen. 

Het adres voor het retourneren van producten:
Lovt Amsterdam, Gerbrand Bakkerstraat 49a, 9713 HC, Groningen 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Indien het bedrag wel van je rekening is afgeschreven en de bevestiging is zeker weten niet ontvangen (check ook je spambox) stuur dan een e-mail naar info@lovt-amsterdam.com en wij kijken direct met je mee.

Kun je een kortingscode gebruiken bij Lovt Amsterdam?

Ja een kortingscode is te gebruiken in onze webshop. Deze worden uitgegeven door Lovt Amsterdam zelf en kun jij bij de checkout invullen onder het kopje 'kortingscode'. 

Wat zijn de verzendkosten bij Lovt Amsterdam?

  • Binnen Nederland: €4,75 tot €100,- / vanaf 70,- gratis verzending
  • België: €7,45 tot €150,- / vanaf 100,- gratis verzenden
  • Rest van de wereld; zie webshop of mail naar info@lovt-amsterdam.com

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij verzenden bestellingen binnen 1-2 werkdagen. Vaak wordt het dezelfde dag of de eerst volgende dag de bestelling verstuurd. Gepersonaliseerde artikelen hebben een afwijkende levertijd. In de product omschrijving staat vermeld hoe lang de levertijd daarvoor is. Sommige artikelen komen rechtstreeks vanaf de leverancier en hebben daardoor ook een langere levertijd. Dit staat vermeld in de product omschrijving. Lees dus altijd goed de tekst bij het product.

Wat betekent een item bestellen als pre-order?

Een pre-order item is een item wat je al kunt bestellen maar later wordt uitgeleverd omdat deze nog onderweg is naar ons warehouse. Door middel van op pre-order basis bestellen heb je het item wél al betaald en definitief gereserveerd. In de product omschrijving van het product vind je altijd een uitleverdatum van het product. Bestel je meer items samen met een pre-order item dan wordt alles in 1x verzonden op de genoemde uitleverdatum van de pre-order. 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons een verzendbevestiging met daarbij een track & trace code. Hiermee kun je het pakket volgen tot jouw deur. Geen track & trace code ontvangen? Stuur een e-mail naar info@lovt-amsterdam.com

Mijn product is beschadigd/ontbreekt/verkeerd geleverd, wat moet ik doen?

Stuur een e-mail naar info@lovt-amsterdam.com met daarin alle gegevens (foto’s van het beschadigde product) en wij pakken dit zo snel mogelijk op.

Wat zijn de kosten voor retourneren?

De kosten voor het retourneren van items zijn voor de kosten van de klant. Het ligt aan de verzendmethode wat je betaalt voor een pakketje en de grootte van je pakket.

Let er op dat je voldoende betaalt voor het retourneren van je pakketje om extra portokosten te voorkomen. Indien wij een opdracht krijgen om portokosten te betalen i.v.m. het onvoldoende frankeren van je pakketje trekken wij dit bedrag van je retourzending af en maken we dit kenbaar via mail. 

Let op: Indien je pakketje zoekraakt en er is geen geldige track & trace code dan kunnen wij helaas niet het bedrag crediteren. Bewaar dus altijd je verzendbewijs totdat je retourzending is terugbetaald. Dit is het enige bewijs dat je pakketje 100% is verzonden aan ons.

Kan ik ook een cadeaubon kopen bij Lovt Amsterdam?

Dat kan zeker! Onder aan de webshop vind je het kopje: Cadeaubon. Je kan hier kiezen voor een digitale of een cadeaubon per post en er is keuze uit vele verschillende bedragen.