Veel Gestelde Vragen

Kan ik na het plaatsen van een bestelling deze nog aanpassen of annuleren?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling in het systeem te wijzigen. Wel kan je even een mailtje sturen naar info@lovt-amsterdam.com. Als de bestelling nog niet in behandeling is kunnen wij deze aanpassen. Als de bestelling al in behandeling of verzonden is kunnen wij deze niet meer aanpassen of annuleren.

Wat zijn de betaalmethoden bij Lovt Amsterdam?

Ideal, Paypal, Klarna achteraf, Creditcard, Apple Pay

Ik wil mijn bestelling of een deel van mijn bestelling retourneren. Hoe doe ik dat?

Het kan wel is gebeuren dat een product niet naar verwachting is en dat je het graag retour wilt sturen. Dat is geen probleem, stuur hiervoor altijd eerst even een email om je retour aan te melden naar info@lovt-amsterdam.com. Vermeld hierin: je ordernummer en het product dat je retour wilt sturen. 
Het adres voor het retourneren van producten:
Lovt Amsterdam
Lucernehof 120
8256CP Biddinghuizen

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Indien het bedrag wel van je rekening is afgeschreven en de bevestiging is zeker weten niet ontvangen (check ook aub je spam folder in je mail) stuur dan een mailtje naar info@lovt-amsterdam.com en wij kijken direct met je mee.

Kun je een kortingscode gebruiken bij Lovt Amsterdam?

Ja een kortingscode is te gebruiken in onze webshop. Deze worden uitgegeven door Lovt Amsterdam zelf en kun jij bij de checkout invullen onder het kopje 'kortingscode' Let op: de kortingscode dient in 1x te worden besteed. 

Wat zijn de verzendkosten bij Lovt Amsterdam?

  • Binnen Nederland: €6,95 tot €100,- / vanaf 100,- gratis verzending
  • België: €9,50 tot €150,- / vanaf 150,- gratis verzenden
  • Rest van de wereld; zie webshop of mail naar info@lovt-amsterdam.com

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij verzenden bestellingen binnen 1-3 werkdagen. Vaak wordt dezelfde dag of de eerst volgende dag de bestelling verstuurd. Gepersonaliseerde artikelen hebben een afwijkende levertijd. Bij het product staat vermeld hoe lang de levertijd daarvoor is. Sommige artikelen komen rechtstreeks vanaf de leverancier en hebben soms ook een langere levertijd. Dit staat ook bij het product vermeld. Lees dus altijd goed de tekst bij het product.

Wat betekent een item bestellen als pre-order?

Een pre-order item is een item wat je al kunt bestellen maar later wordt uitgeleverd omdat deze nog onderweg is naar ons warehouse. Door middel van op pre-order basis bestellen heb je het item wél al betaald en definitief gereserveerd. In de productomschrijving van het product vind je altijd een uitleverdatum van het product. Bestel je meer items samen met een pre-order item dan wordt alles in 1x verzonden op de genoemde uitleverdatum van de pre-order. 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons een verzendbevestiging met daarbij een track&trace code. Hiermee kun je via PostNL je pakketje volgen tot de deur.

Mijn product is beschadigd/ontbreekt/verkeerd geleverd, wat moet ik doen?

Stuur aub een mailtje naar info@lovt-amsterdam.com met daarin alle gegevens (eventueel foto’s van het beschadigde product) en wij pakken dit zo snel mogelijk op.

 

Wat zijn de kosten voor retourneren?

De kosten voor het retourneren van items zijn voor de kosten van de klant. Het ligt aan de verzendmethode wat je betaalt voor een pakketje en de grootte van je pakket.

Let er op dat je voldoende betaalt voor het retourneren van je pakketje om extra portokosten te voorkomen. Indien wij een opdracht krijgen om portokosten te betalen van PostNL ivm het onvoldoende frankeren van je pakketje trekken wij dit bedrag van je retourzending af en maken we dit kenbaar via mail. 

Let op: Indien je pakketje zoekraakt en er is geen geldige track&trace code dan kunnen wij helaas niet het bedrag crediteren. Bewaar dus altijd je verzendbewijsje totdat je retourzending is terugbetaald. Dit is het enige bewijs dat je pakketje 100% is verzonden aan ons.

Kan ik ook een cadeaubon kopen bij Lovt Amsterdam?

Dat kan zeker! Onder aan de webshop vind je het kopje: cadeaubon. Je kan hier kiezen voor een digitale of een cadeaubon per post en er is keuze uit vele verschillende bedragen.